Záruka a reklamácie

Ktoré produkty sú v záruke?

Na všetky produkty v našej ponuke poskytujeme 24 mesačnú záruku, ak nie je uvedená vyššia záruka.


Kde reklamovať tovar v záruke?

V prípade, ak Váš produkt nefunguje správne, môžete si uplatniť záruku. Na všetky elektronické prístroje v našej ponuke máme 24 mesačnú záruku.


Záruka neplatí v prípade:

  • Fyzického poškodenia
  • Opotrebenia používaním
  • Porúch, ku ktorým došlo z dôvodu nesprávneho, neprimeraného a nedbalého používania výrobku

Výrobok nám pošlite alebo prineste na adresu: Predajňa TopRobot, Nová Rožňavská 134/A, 831 04 Bratislava.

Tovar je nutné vrátiť v originálnom a nepoškodenom obale, so všetkým priloženým príslušenstvom. V opačnom prípade bude žiadosť o reklamáciu odmietnutá alebo vyriešená iba čiastočne.

Môžem vymeniť alebo vrátiť tovar?

Tovar je možné vymeniť za iný tovar v rovnakej alebo vyššej hodnote. Tovar by mal byť riadne zabalený a nepoškodený.

Do 14 dní od prevzatia balíka máte možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy, súčasne máte nárok na výmenu produktu alebo na vrátenie peňazí.

Produkt, ktorý si prajete vrátiť alebo vymeniť musí byť nepoškodený. Vrátený musí byť v originálnom a nepoškodenom obale so všetkým príslušenstvom. V opačnom prípade bude žiadosť o vrátenie, resp. výmenu odmietnutá alebo vyriešená iba čiastočne.

Najneskôr do 14 dní od prevzatia balíka nám výrobok pošlite alebo prineste na adresu: Predajňa TopRobot, Nová Rožňavská 134/A, 831 04 Bratislava.