iRobot premium servis

Reklamácia produktov značky iRobot

 

Chcete mať reklamáciu vášho robotického pomocníka vybavenú do 10 dní bez toho, aby ste ho museli niekam nosiť? Reklamujte ho priamo v autorizovanom servisnom stredisku iRobot pomocou formulára na stránke www.iRobot.sk/servis.

 

Ako reklamovať produkty iRobot?

Pri reklamácií produktov iRobot využite nadštandardné služby iServis Premium. Vypíšte reklamačný formulár, ktorý nájdete na www.iRobot.sk/servis a postupujte podľa uvedených inštrukcií. Reklamovaný produkt u vás doma zdarma vyzdvihne kuriér. V prípade, ak budete produkt reklamovať podľa tohto postupu, bude vaša reklamácia vybavená maximálne do 10 dní.

 

Reklamačný postup

  1. Navštívte www.iRobot.sk/servis
  2. Vypíšte a odošlite reklamačný formulár uvedený na stránke
  3. Zabalený produkt vyzdvihne zdarma u vás doma kuriér
  4. Oprava prebehne v autorizovanom servisnom stredisku
  5. Maximálne do 10 dní vám kuriér domov privezie opravený produkt


 

Nadštandardné služby iServis Premium

iRobot infolinka

s odborníkom – 0900 111 151

Riešenie reklamácie

Pick & Return

Vybavenie reklamácie maximálne do 10 dní